Povrat i reklamacije

 

Opći savjeti za narudžbu:

Molimo Vas da odmah provjerite je li vaša narudžba na bilo koji način oštećena nakon isporuke. Kada preuzmete svoje proizvode, uvjerite se da je ambalaža neoštećena i da aparati rade besprijekorno. Budite oprezni pri rukovanju mogućnostima povrata, proizvoda, alata i pakiranja u roku od 14 dana. Također je poželjno zadržati dodatno pakiranje dok ne budete potpuno sigurni da će se proizvod na koji ste ugovorili zadržati.

 

Oštećena ili neispravna roba / šteta uzrokovana transportom

Ako se po dolasku pošiljke otkrije šteta, pošiljka se može odmah odbiti. U tom slučaju, obavijestite nas zašto niste prihvatili isporuku; što nam daje mogućnost da zamijenimo vaš proizvod što je brže moguće. Ako primijetite bilo kakve pogreške na uređaju, kontaktirajte nas odmah na office@friendlyhouse.at. Ako su kvarovi posljedica oštećenja uzrokovanih transportom, molimo Vas da fotografirate uređaj i ambalažu i pošaljete ga zajedno s opisom na našu e-mail adresu. Rok za prijavu štete nastale tijekom prijevoza iznosi 2 dana! Ako ozljede nisu nastale tijekom transporta, potrebno je koristiti zakonsko jamstvo na proizvode. Više informacija o ovoj temi potražite na kartici s tri godine jamstva za prijateljske kuće.

 

Isporučena roba ne odgovara narudžbi

Ako primljeni proizvodi ne odgovaraju pretplatnicima, odmah nas kontaktirajte na office@friendlyhouse.at! Odmah ćemo preuzeti pogrešan proizvod i poslati vam onaj pravi.

Naravno, u našem je interesu izbjeći takvu zbunjenost; ako se to dogodi, iskreno se ispričavamo zbog neugodnosti. "

 

Opće informacije o povratima

Sljedeći uvjeti vrijede za vraćanje naručenih proizvoda: roba mora biti vraćena u originalnom i dodatnom pakiranju, uključujući i svu dodatnu opremu. Ponovno pakiranje mora biti stabilno tako da proizvod ostane zaštićen. Podrijetlo izvorne ambalaže mora ostati netaknuto - na njemu ne smije biti naljepnica ili drugih naljepnica. Vraćeni objekti moraju biti u besprijekornom stanju; ne smiju imati oštećene folije, ogrebotine, prljavštinu, oštećenu ambalažu i nestalo stiropora. Ako status vraćene robe nije dovršen, vrijednost se smanjuje. Stavke koje su isključene iz povrata su: računalni softver (ako je pečat na pakiranju uklonjen) i proizvode koji se ne mogu uzeti zbog higijene ili iz zdravstvenih razloga (slušalice, slušalice). Ispunite obrazac za povrat (preuzmite ovdje) i pošaljite ga zajedno s proizvodom i kopijom računa. Osim toga, kontaktirajte nas na office@friendlyhouse.at i zatražite povratnu kartu za DPD i pokupite na vašoj lokaciji.

Troškovi dostave Povrat novca snosi kupac.

 

Otplata iznosa kupnje

Čim primimo Vaš proizvod provjeriti ćemo ga prema gore navedenim uvjetima. Ako je uređaj u potpunom stanju iu originalnom pakiranju, odmah ćemo vratiti iznos kupnje, uključujući sve troškove dostave koji su nastali prilikom povrata. Odabrani načini plaćanja bit će zadržani tako da se vrate sve uplate izvršene kreditnom karticom, a sve ostale uplate bit će vraćene bankovnim prijenosom na vaš račun.

 

 

Jamstvo:

Ako je uređaj neispravan, može se koristiti pet različitih scenarija. Ovisno o scenariju, možemo vam pomoći na različite načine i pronaći rješenje vašeg problema.

 

Scenarij 1:

Kupili ste ovaj uređaj kod nas i ubrzo ste otkrili problem. Pogreška uređaja već postoji prilikom isporuke.

rješenje:

Kontaktirajte nas, a vaš proizvod ćemo uz DPD besplatno preuzeti. Dobit ćete alternativu novi uređaj.

 

Scenarij 2:

Do pogreške dolazi unutar prvih šest mjeseci nakon isporuke. U ovom slučaju primjenjuje se načelo poništavanja tereta dokazivanja.

rješenje:

Kontaktirajte nas, a vaš proizvod ćemo uz DPD besplatno preuzeti. Šteta će se zatim provjeriti. U slučaju provjere valjanosti, uređaj je zamijenjen ili popravljen. Ako je greška krivica kupca, dogovorit ćemo procjenu troškova popravka.

 

Scenarij 3:

Greška se javlja nakon šest mjeseci. U tom slučaju vrijedi jamstvo.

rješenje:

Kontaktirajte nas kako biste nas obavijestili o problemu i pošaljite nam uređaj na vlastiti trošak. Obratite pažnju na pojedinosti u odjeljku "Povrati i reklamacija". Šteta će biti provjerena i u slučaju potvrde, uređaj će biti zamijenjen ili popravljen. Ako je greška krivica kupca, dogovorit ćemo procjenu troškova popravka.

 

Scenarij 4:

Pogreška uređaja javlja se tijekom trajanja "trogodišnjeg jamstva prijateljskog kućanstva".

rješenje:

Kontaktirajte nas i javite nam problem i pošaljite nam vaš uređaj na vlastiti trošak. Obratite pažnju na pojedinosti u odjeljku "Povrati i reklamacija". Šteta će biti provjerena i u slučaju potvrde, uređaj će biti zamijenjen ili popravljen. Ako je greška krivica kupca, dogovorit ćemo procjenu troškova popravka. Pridržavajte se uvjeta jamstva u poglavlju "3-godišnje jamstvo za kućne ljubimce".

 

Scenarij 5:

Došlo je do pogreške uređaja nakon isteka jamstvenog razdoblja.

rješenje:

Kontaktirajte nas i javite nam problem i pošaljite nam vaš uređaj na vlastiti trošak. Obratite pažnju na detalje u našem proizvodu "Povrati i reklamacije". Nakon što otkrijete pogrešku, pružit ćemo vam procjenu troškova popravka.

 

Pogreške proizvoda u jamstvenom roku

Ako se tijekom jamstvenog razdoblja pojave problemi, razmislite o povratu robe i vraćanju robe.

Zamjena je moguća samo ako je originalna ambalaža besprijekorna (bez ljepila, bilješki, itd.). Svaka razlika od početnog stanja uzrokuje odbijanje zamjene ili smanjivanja vrijednosti. Molimo Vas da ne šaljete svoje neispravne proizvode bez prethodnog dogovora s nama! Često vam možemo pomoći u rješavanju problema na telefonu. Ako se popravak pogreške ne može izbjeći, vrijedi sljedeće:

Kontaktirajte nas na office@friendlyhouse.at i zatražite DPD povratnu kartu. Obavijestite nas o detaljnim pogreškama. Čim primite povratnu kartu, odštampajte je i pričvrstite na vidljivo mjesto. Osim toga, organizirat ćemo osobno preuzimanje s DPD-om. Ako odaberete drugačiji način isporuke robe nego s našom povratnom kartom, ne možemo vam vratiti troškove prijevoza. Ako primimo pošiljku koja će nam uzrokovati troškove, prihvatit ćemo paket i naplatiti troškove. U slučaju odobrenog jamstva, prirodno ćemo vratiti povrat novca. Ako greška nije greška u jamstvenim ili jamstvenim obvezama, možemo vam ponuditi procjenu troškova potrebnog popravka. Ako ne pronađemo pogreške, tada se moraju platiti troškovi inspekcije (najmanje 50 EUR s uključenim PDV-om) i troškovi dostave.

 

Kupnja u slučaju kvara opreme

Ako ste primili uređaj koji ima pogrešku i ne želite ga zamijeniti ili popraviti, možete upotrijebiti svoje pravo na povlačenje od 14 dana. U tom slučaju, postupak je sljedeći: čim primimo Vašu pošiljku, provjerit ćemo uređaj u našoj servisnoj službi. U slučaju bilo kakvih dvojbi o uzroku pogreške zadržavamo pravo postavljanja proizvoda na uvid u ovlaštenu radionicu. Ako pogreška nije pogreška klijenta, odmah ćemo vratiti iznos kupnje. Ako je kupac odgovoran za pogrešku, moramo inzistirati na plaćanju popravka ili kvara uređaja nakon povratka.