vrijedi od 01.11.2015

Dodatna zaštita, bez dodatnih troškova! Svakom kupnjom nudimo punu korisničku podršku i zaštitu!

Za razliku od uobičajenog proizvodnog jamstva, friendlyhouse jamstvo odnosi se samo na potrošače.

Kupac je svaka fizička osoba koja zaključuje pravni posao u svrhe koje se ne mogu pripisati uglavnom njegovoj komercijalnoj ili samostalne djelatnosti.

 

Od 01.11.2015, Friendly House jamstvo vrijedi od datuma kupnje za 3 godine.

Jamstvo nije prenosivo! Jamstvo se odnosi na nedostatke u proizvodu koji se mogu dokazati zbog materijalne ili proizvodne manjkavosti.

 

friendlyhouse jamstvo se ne odnosi na:

Nosite dijelove - osobito fader, kontrolne tipke, CD pogone, igle za podizanje, svjetiljke, slomljene zaslone itd.

Nedostatke, koje su prouzročene samoodricanjem, izmjenama ili izmjenama potrošača.Intervencije koje ne provode naš ili službeni servis.

Nepridržavanje mjera opreza za rad uređaja ili uputa za uporabu.

Trošenje uzrokovano nepravilnom uporabom ili uporabom sile (npr. Pad, udar, itd.)

Štete zbog više sile ili utjecaja na okoliš (vlažnost, toplina, prenapona, prašina itd.)

Oštećenja pri transportu.

 

Ako je jamstveno razdoblje u roku od 3 godine, jamstveno razdoblje neće se obnoviti niti produžiti.

Friendly House ima pravo odlučiti hoće li ga popraviti ili zamijeniti besplatno. U slučaju razmjene, neispravna oprema postat će naša imovina. Međutim, preduvjet za zamjenu proizvoda je cjelovita izvorna ambalaža, uključujući sve dodatke.

Friendly House neće biti odgovorna za bilo kakav posljedični ili neizravni gubitak ili štetu uzrokovanu jamstvom, zamjenom ili popravkom.

 

Zakonsko jamstvo i sva jamstva za proizvodnju ostaju nepromijenjena od strane Friendly House.

 

Kako biste iskoristili jamstvo friendlyhouse, imajte na umu sljedeće:

Kontaktirajte nas putem e-pošte, razgovora ili telefona i opišite svoj problem. Možda vam odmah možemo pomoći, tako da nam ne trebate poslati svoj uređaj!

Uređaj pakirajte što je moguće bolje korištenjem originalnog pakiranja, uključujući sve originalno dostupne dodatke. Isto tako, vanjska ambalaža je neophodna za transport, tako da kartonska naprava i uređaj same nisu oštećeni. Trebamo i kopiju fakture, pojedinosti o kontaktima i detaljan opis pogreške. Slobodno upotrijebite naš povratni obrazac. Molimo pošaljite uređaj na: Friendly House, Wiedner Hauptstr.39, 1040 Beč. Obradit ćemo pritužbu odmah! Također, ispunite troškove dostave. U slučaju povrata unutar jamstvenog roka, vratit ćemo troškove dostave.

Ako pogreške pronađene na uređaju ne pripadaju trogodišnjem jamstvu, rado ćemo vam ponuditi procjenu troškova popravka za plaćanje. U tom slučaju, trošak vraćanja na vaš račun. Slijedite vaš zahtjev za ponudu s isključenim jamstvom pravo na vaš zahtjev.